close
تبلیغات در اینترنت
خرید هاست

ابزار رایگان وبلاگ

ابزار هدایت به بالای صفحه

واقعیت های بازاریابی

طراحی حرفه ایی فروشگاه اینترنتی , بنر , لوگو , ...
با بودجه مورد نظر شما
عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی : * کد امنیتیبارگزاری مجدد
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود

پيوندهاي روزانه
کدهاي اختصاصي
کلمات کلیدی
  آموزش تصویری بهینه سازی سایت ,  آموزش سئو تصویری ,  آپدیت پیج رنک گوگل , ارور 404 , افزایش بازدید سایت ,  افزایش بازدید وبلاگ ,   افزایش رتبه سایت , افزایش رتبه سایت در موتورهای جستجو , افزایش سرعت ایندکس ,  افزایش سرعت سایت, افزایش پیج رنک گوگل , افزونه سئو , افزونه سئو برای وردپرس , افزونه سئو جوملا , الکسا اینفوگرافیکاینفوگرافیک سئو  , بازاریابی اینترنتی , بهینه سازی  , تصاویر بهینه سازی جوملا  , بهینه سازی سایت ,  بهینه سازی سایت برای کاربران ,  بهینه سازی قالب , بهینه سازی وب سایت بک لینک , بک لینک رایگان تبادل لینکتبادل لینک سه طرفه , تجارت الکترونیک , دانلود فیلم , بازی های روز دنیا , سئو , دانلود کتاب , سئو سئو سایت مپ ,  فیلم آموزش سئوقالب سئو , قالب سئو شده, قالب وردپرس , نرم افزار سئو , نقشه سایت , پلاگین سئو  , پیج رنک گوگلکلمات کلیدی ,  گوگل وبمستر ,  گوگل پلاس , طراحی سایت  , طراحی فروشگاه  , ارزان قیمت , آموزش  , اخبار , کسب و کار ,  شغل , کار , شهرت  , بزرگترین فروشگاه , اینترنتی , پرداخت آنلاین , نماد اعتماد , ستاد ساماندهی , طالع بینی , پیشواز , ثبت سایت , دامنه رایگان , هاست مجانی , فضا , میزبانی وب ,طراحی سایت،طراحی وب سایت،طراحی وب سایت حرفه ای، طراحی حرفه ای سایت،طراحی حرفه ای،طراحی وب سایت،طراحی سایت،طراحی سایت داینامیک و حرفه ای،طراحی سایت استاتیک وفلش،طراحی سایت برای اشخاص و شرکت ها،طراحی سایت و بهینه سازی سایت،طراحی سایت و سئو، طراحی وب سایت فلش،بهینه سازی سایت، سایت بهینه،seo،خدمات seo،طراحی سایت فروشگاهی،طراحی سایت فروشگاه،فروشگاه اینترنتی،طراحی فروشگاه اینترنتی، فروشگاه الکترونیکی،طراحی فروشگاه الکترونیکی،طراحی شاپ،طراحی صفحات فروشگاه،طراحی سایت در،طراحی سایت با، طراحی سایت برای،طراحی سایت و،اتوماسیون اداری،اتوماسیون دانشگاه،اتوماسیون برای سازمان ها ، طراحی قالب ،آموزش طراحی سایت،جوملا،asp.net،C#.net،دروپال،وردپرس،cmsa، طراحی سایت با زبان برنامه نویسی ، طراحی سایت فول فلش ،طراحی سایت رایگان،طراحی سایت ارزان، طراحی پرتال حرفه ای، طراحی حرفه ای فروشگاه، طراحی حرفه ای وب سایت،طراحی سایت در تهران، طراحی سایت برای تمام استان ها،طراحی سایت و پشتیبانی 24 ساعته، طراحی سایت به صورت کاملا حرفه ای،طراحی سایت مطابق با استانداردهای روز دنیا،طراحی سایت با jav
پشتيباني
طراحی
Ucity.ir
RSS

تماس
09139108342
تبليغات

 سعی میکنید از بازاریابی سررشته پیدا کنید؟ به دنبال آن عامل گمشده هستید که باعث جرقه زدن، درخشیدن و تغییر یافتن تبلیغات شما می‌شود؟


بازاریابی کاری نیست که بتوانید ناگهانی و سرسری آن را انجام دهید، اما ترفندهایی وجود دارد که می‌توانید با یادگرفتن آن‌ها، به‌خوبی از عهده این کار برآیید. درواقع، تنها یک راز وجود دارد،برای شنیدن آن آماده‌اید؟
ucity

 

 مسئله اصلی «مخاطبان» هستند!

بازاریابی فراتر از نوشتن جملاتی کامل با رعایت املا و قواعد زبان است. بازاریابی در بهترین حالت خود، یک نوشتار ترغیب‌کننده است که قصد آن تشویق مشتریان به خرید هر آنچه شما می‌فروشید و جلب کردن اعتماد آنان به برندی که آن را نمی‌شناسند، است. در اینجا 5 نکته درباره بازاریابی آورده‌ایم که به شما کمک می‌کند بازاریابی را ضمن در نظر گرفتن مخاطبان به‌درستی انجام دهید.

1- به آن‌ها بگویید زندگی چقدر بهتر خواهد شد

مشخصات یک محصول با تمام ارزشی که دارد،همیشه بعد از مزایای استفاده از یک محصول قرار می‌گیرد. به‌طور مثال فرض کنید شما برای یک برنامه جدید که به کارآفرینان کمک می‌کند وقتشان را مدیریت کنند، بازاریابی می‌کنید. مشخصات این برنامه – مثل اینکه چطور می‌تواند کارهای مهم را یادآوری کند- نسبت به این واقعیت که این برنامه چطور به یک شخص حرفه‌ای کمک می‌کند پول بیشتری به دست آورده و کار مفیدتری انجام دهد، از اهمیت بسیار کمتری برخوردار است. با استفاده از مزایا، توجه و علاقه آن‌ها را جلب کنید و با استفاده از مشخصات محصول، مشتری را تصاحب کنید.

2- همواره در حال ساختن روابط باشید

باید مصرف‌کننده را وادار کنید که به شما اعتماد کند؛ ازآنجاکه فقط می‌توانید از واژه‌های نوشتاری استفاده کنید، برای برقراری ارتباط باید به لحن صدا و دیگر روش‌های ترغیب‌کننده تکیه کنید.

برای نوشتن تبلیغی که مزایای محصول یا خدمات شمارا به‌طور مؤثر معرفی می‌کند، باید ابتدا مخاطب خود را بشناسید «چه کسانی هستند؟ در اوقات فراغت خوددوست دارند چه‌کاری انجام دهند؟ چه چیز زندگی آن‌ها را آسان‌تر می‌کند؟ در زندگی چه چیزی را کم دارند؟» تبلیغ شما اولین و مهمترین گام از مجموعه گام‌هایی است که باید برای برقراری ارتباط با پایگاه مشتریانتان بردارید :

آن جنبه از محصول یا خدماتتان را که برای خواننده، ارزش بیشتری دارد و آن‌ها را به خود جذب می‌کند، پیدا کنید.

به وعده‌های خود عمل کرده و محصولات و خدماتی با بالاترین کیفیت ارائه نمایید.

در قبال شکایات، تعریف و تمجیدها و نیازهای مشتریانتان و همچنین ارتباطی که در شبکه‌های اجتماعی با آن‌ها برقرار می‌کنید، پاسخگو باشید.

با منتشر کردن مطالب مفید در شبکه‌های اجتماعی، در میان گذاشتن دغدغه‌های مشتریان با شما نیز آسان تر خواهد شد.

3- برای اینکه مردم را به خرید قانع کنید، نیازی به نوشتن یک تبلیغ طولانی و مفصل ندارید

باید بتوانید با نوشتن 95 واژه محصول خود را بفروشید، چرا با 1000 واژه مشتری را خسته کنید (و آن‌ها را از دست بدهید)؟ چیزی که باید بگویید را مختصر و روشن بگویید. اطلاعات ضروری را ارائه کنید، اعتراضات اصلی را بیان کنید، به واژه‌های کلیدی و سئوی خود توجه کرده و همان‌جا توقف کنید.

4- فرض کنید که خوانندگان، تبلیغ شمارا به‌طور اجمالی می‌خوانند.

به‌جای نوشتن یک متن طولانی که خوانندگان باید آن را به‌طور کامل بررسی کنند، تبلیغ خود را بخش بخش کنید تا خوانندگان بتوانند آن را به‌طور اجمالی بررسی کنند و خیلی سریع اطلاعات مهم را به دست آورند. چگونه؟

پاراگراف‌های بلند را به دو یا چند پاراگراف کوتاه‌تر تقسیم کنید.

از لیست‌های شماره‌دار و نقطه‌گذاری شده استفاده کنید.

بخش‌ها یا جملات مهم را برجسته (بولد) کنید.

پاراگراف‌ها یا توضیحات را با عکس‌های جالب از یکدیگر جدا کنید.

اگر خوانندگان بدانند به دست آوردن اطلاعات برایشان آسان است، به‌احتمال خیلی زیاد به خواندن ادامه می‌دهند.

5- همیشه در تبلیغات آن‌ها را اصل قرار دهید، نه خودتان را

کلید موفقیت این است که باعث شوید مخاطبتان احساس کند تمام تبلیغ شما درباره آن‌ها و نیازهایشان است، نه درباره خودتان و پولی که امیدوارید مخاطبانتان خرج کنند.

در ارتباط با مردم می‌توانید با پرسیدن سؤال به‌طرف مقابل نشان دهید به او علاقه‌مند هستید. هرچند در بازاریابی، یک مکالمه دوطرفه اتفاق نمی‌افتد ولی شما بازهم باید یک توجه واقعی به مشتری احتمالی‌تان نشان دهید. چگونه این کار را انجام دهید؟ با نوشتن تبلیغات به زبان محاوره، تبلیغاتی که یک داستان جالب را بیان می‌کنند و در وجود خواننده طنین‌انداز می‌شوند.

تا وقتی‌که وظایف خود را انجام داده و مخاطبانتان را شناخته باشید (همان‌طور که پیشتر درباره آن صحبت کردیم) طبیعتاً می‌توانید دست روی نکته‌ها و مطالبی بگذارید که برای آن‌ها مهم است. هرچند که شاید آن‌ها نتوانند فکرها و تجربه‌های خودشان را بیان کنند، اما بازهم احساس می‌کنند که شما مخصوصاً برای آن‌ها می‌نویسید و نیاز‌های آن‌ها را برآورده می‌کنید. این اصل، اعتماد را افزایش می‌دهد، به ساختن رابطه‌ای که شما به دنبال آن هستید کمک می‌کند، و مهم‌تر از همه آن‌ها را تحریک می‌کند که کیف پول خود را درآورده و به شما یک شانس بدهند.

بازاریابی درواقع هنر ترغیب کردن است. درک کردن اینکه مخاطب شما چه می‌خواهد قدم اول و اساسی است. ارائه خواسته مخاطب به او به بهترین حالت ممکن، کلید وادار کردن آن‌ها به خرید است.

 

 

 

درباره : واقعیت های بازاریابی ,
امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

برچسب ها : بازاریابی , آموزش بازاریابی , بازاریابی روش ها , طراحی وبسایت , طراحی فروشگاه , ucity , ucity.ir ,
بازديد : 417
[ جمعه 03 بهمن 1393 ] [ 14:43 ] [ مدیر ]
.: ucity.ir :.

موضوعات
آموزش و اخبار
طالع بینی
سرگرمی
تبادل لينک هوشمند
تبادل لینک هوشمند : برای تبادل لینک ابتدا مارا با عنوان طراحی حرفه ایی فروشگاه اینترنتی , بنر , لوگو , ... وآدرس http://ucity.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

عنوان :
آدرس :
کد : کد امنیتیبارگزاری مجدد
جست و جو

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت محفوظ می باشد

W W W . U C I T Y. I R