close
تبلیغات در اینترنت
خرید هاست

ابزار رایگان وبلاگ

ابزار هدایت به بالای صفحه

اشتباهات بزرگ در هنگام شروع یک تجارت

طراحی حرفه ایی فروشگاه اینترنتی , بنر , لوگو , ...
با بودجه مورد نظر شما
عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی : * کد امنیتیبارگزاری مجدد
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود

پيوندهاي روزانه
کدهاي اختصاصي
کلمات کلیدی
  آموزش تصویری بهینه سازی سایت ,  آموزش سئو تصویری ,  آپدیت پیج رنک گوگل , ارور 404 , افزایش بازدید سایت ,  افزایش بازدید وبلاگ ,   افزایش رتبه سایت , افزایش رتبه سایت در موتورهای جستجو , افزایش سرعت ایندکس ,  افزایش سرعت سایت, افزایش پیج رنک گوگل , افزونه سئو , افزونه سئو برای وردپرس , افزونه سئو جوملا , الکسا اینفوگرافیکاینفوگرافیک سئو  , بازاریابی اینترنتی , بهینه سازی  , تصاویر بهینه سازی جوملا  , بهینه سازی سایت ,  بهینه سازی سایت برای کاربران ,  بهینه سازی قالب , بهینه سازی وب سایت بک لینک , بک لینک رایگان تبادل لینکتبادل لینک سه طرفه , تجارت الکترونیک , دانلود فیلم , بازی های روز دنیا , سئو , دانلود کتاب , سئو سئو سایت مپ ,  فیلم آموزش سئوقالب سئو , قالب سئو شده, قالب وردپرس , نرم افزار سئو , نقشه سایت , پلاگین سئو  , پیج رنک گوگلکلمات کلیدی ,  گوگل وبمستر ,  گوگل پلاس , طراحی سایت  , طراحی فروشگاه  , ارزان قیمت , آموزش  , اخبار , کسب و کار ,  شغل , کار , شهرت  , بزرگترین فروشگاه , اینترنتی , پرداخت آنلاین , نماد اعتماد , ستاد ساماندهی , طالع بینی , پیشواز , ثبت سایت , دامنه رایگان , هاست مجانی , فضا , میزبانی وب ,طراحی سایت،طراحی وب سایت،طراحی وب سایت حرفه ای، طراحی حرفه ای سایت،طراحی حرفه ای،طراحی وب سایت،طراحی سایت،طراحی سایت داینامیک و حرفه ای،طراحی سایت استاتیک وفلش،طراحی سایت برای اشخاص و شرکت ها،طراحی سایت و بهینه سازی سایت،طراحی سایت و سئو، طراحی وب سایت فلش،بهینه سازی سایت، سایت بهینه،seo،خدمات seo،طراحی سایت فروشگاهی،طراحی سایت فروشگاه،فروشگاه اینترنتی،طراحی فروشگاه اینترنتی، فروشگاه الکترونیکی،طراحی فروشگاه الکترونیکی،طراحی شاپ،طراحی صفحات فروشگاه،طراحی سایت در،طراحی سایت با، طراحی سایت برای،طراحی سایت و،اتوماسیون اداری،اتوماسیون دانشگاه،اتوماسیون برای سازمان ها ، طراحی قالب ،آموزش طراحی سایت،جوملا،asp.net،C#.net،دروپال،وردپرس،cmsa، طراحی سایت با زبان برنامه نویسی ، طراحی سایت فول فلش ،طراحی سایت رایگان،طراحی سایت ارزان، طراحی پرتال حرفه ای، طراحی حرفه ای فروشگاه، طراحی حرفه ای وب سایت،طراحی سایت در تهران، طراحی سایت برای تمام استان ها،طراحی سایت و پشتیبانی 24 ساعته، طراحی سایت به صورت کاملا حرفه ای،طراحی سایت مطابق با استانداردهای روز دنیا،طراحی سایت با jav
پشتيباني
طراحی
Ucity.ir
RSS

تماس
09139108342
تبليغات

 اشتباهاتی که در آغاز تجارت صورت می‌گیرد، موضوعی است که هر دو گروه بارها و بارها به آن برمی‌خورند.

تازه‌واردها دوست دارند بدانند کدام اشتباهات رایج هستند تا از وقوع آن‌ها جلوگیری کنند. باتجربه‌ها هم دوست دارند درباره چیزهایی که آرزو داشتند زمان آغاز تجارت آن‌ها را می‌دانستند یا کارهایی که آرزو داشتند آن‌ها را به شکل دیگری انجام می‌دادند، صحبت کنند.

بنابراین در این مقاله خلاصه‌ای از اشتباهاتی که افراد در این زمینه داشته اند جمع‌آوری کرده ایم و آن‌ها را با اشتباهاتی که هر هفته توسط کارآفرینان جدید صورت می‌گیرد ترکیب کرده ایم.
اشتباهات

این موارد 10 اشتباه بزرگ در هنگام آغاز یک تجارت آنلاین هستند:

1- زیاد صبر کردن برای عرضه کالا یا خدمات

وقتی برای جلب مخاطب شروع به وبلاگ نویسی یا استفاده از پادکست می‌کنید، ممکن است به‌آسانی ماه‌ها و سال‌ها وارد یک‌راه بی‌سرانجام‌ شوید، بدون آنکه هیچ‌وقت چیزی برای فروش ارائه دهید.

چند دلیل وقوع این اشتباه‌ از این قرار است :

برخی افراد منتظر یک رقم جادویی از مخاطبان باقی می‌مانند؛ 1000 مشترک یا 10000 بازدیدکننده یا هر رقم دیگری که مدنظرتان باشد.

بعضی از افراد زمان کافی برای وبلاگ نویسی یا ساختن پادکست و ویدئو،همزمان با تولید محصول را پیدا نمی‌کنند.مسلاما کار سختی است.

بعضی افراد خیلی ساده از فکر ساختن یک کالای جدید منصرف می‌شوند چراکه می‌ترسند کسی آن را نخرد. آن‌ها نمی‌خواهند بعدازاین همه‌وقتی که صرف درست کردن محتوای سایت کرده‌اند، شکست بخورند.

دلیلش هر چه که باشد، این‌ یک تله‌ی مرگبار است. اگر دارید یک تجارت راه میندازید، باید با بزرگ‌ترین ریسک آن‌هم روبرو بشوید. بزرگ‌ترین ریسکی که در یک تجارت با آن روبرو می‌شوید، تولید کردن چیزی است که کسی پولی بابت آن پرداخت نکند.

به‌علاوه درزمینه ساختن و عرضه کالا هم نیاز به تمرین دارید. اولین کالایی که تولید می‌کنید شاید آن‌قدر خوب هم نباشد. هر چه زودتر کالایی ارائه دهید، به یک درآمد پایدار نزدیک‌تر می‌شوید.

2- حل کردن یک مشکل بی‌اهمیت 

اگر تجارت شما مشکلی را که به‌اندازه کافی مهم است، حل کند دیگر حتی لازم نیست شما به دنبال مشتری بگردید. به‌طور مثال تصور کنید که درمانی برای سرطان در اختیاردارید.

به این دلیل برخی تجارت‌ها همیشه شکست می‌خورند چون سعی می‌کنند مشکلی را حل کنند که کسی واقعاً اهمیتی به آن نمی‌دهد. اگر کالا یا ایده‌تان را ارائه دهید و کسی آن را نخرد؛ احتمال آنکه شما باید به‌جای مخاطبان بیشتر،به دنبال یک مشکل مهم‌تر بگردید، بیشتر است.

3- واقعاً به مشتریان توجه نمی‌کنید

از کجا بفهمید مشکلی که شما حلش می‌کنید به‌اندازه کافی مهم است؟

به حرف‌های مشتریانتان توجه کنید. واقعاً به حرف‌هایشان توجه کنید. فقط به حرف مشتریانی که درستی کارتان را تأیید می‌کنند، گوش نکنید. به حرف آن دسته که می‌خواهند کالایی را که از شما خریده‌اند پس بدهند، گوش کنید ولی حرفشان را جدی نگیرید. به حرف آن دسته که می‌گویند کالایتان را نمی‌خرند گوش کنید و سعی کنید دلیل آن را هم بفهمید.

هر چه مشتریان می‌گویند را تأیید نکنید. شما همه جواب‌ها را ندارید، ولی آن‌ها دارند. به این دلیل می‌گویند « همیشه حق با مشتری است» که اگر مشتری نباشد، شما هم تجارتی نخواهید داشت.

4- متفاوت نبودن

در بیشتر بازارهای کاری، مشتریان انتخاب‌های متفاوتی دارند. اگر در شغلتان رقابت هست باید به مشتریان احتمالی‌تان دلیلی مناسب برای انتخاب محصول شما به‌جای محصول بقیه رقیبانتان بدهید.

این مشکل همیشه در وبلاگ‌نویس‌های جدید دیده میشود. سریع به سراغ یک موضوع پرطرفدار می‌روند و از هر کاری که وبلاگ‌نویس‌های معروف انجام می‌دهند تقلید یا کپی‌برداری می‌کنند. شاید پیش خودشان فکر می‌کنند : «اگر برای آن‌ها نتیجه داده، شاید برای من هم نتیجه بدهد!»

ولی از زاویه دید خواننده یا مشتری به آن فکر کنید. اگر وبلاگ شمارا پیدا کنند این سؤال را از خودشان می‌پرسند : «چرا این وبلاگ ارزش وقت صرف کردن را دارد؟» باید سریع و واضح و قبل از اینکه دکمه بازگشت را بزنند به این پرسش، پاسخ دهید.

نمی‌توانید نسخه درجه‌دوی یک سایت معروف‌تر باشید و انتظار مخاطبان زیاد هم داشته باشید. حتی اگر سایت یا کالای شما به طرز قابل دفاعی از رقبایتان بهتر باشد، «بهتر بودن» یک عنوان نسبی است.

به‌جای اینکه خیلی ساده تلاش کنید بهتر باشید، باید تلاش کنید متفاوت باشید. بعد وقتی کسی از شما می‌پرسد چرا سایت یا کالای شما ارزش توجه کردن را دارد، پاسخ شما عینی و قابل‌فهم خواهد بود.

 

 

 

 

5 – موضوعی را انتخاب می‌کنید که اهمیتی به آن نمی‌دهید

هر موضوعی که انتخاب می‌کنید تا تمرکز تجارتتان را به روی آن بگذارید، به اطلاعات عمیق درباره موضوع، خلاقیت و نوآوری نیاز خواهید داشت.

رقابتی بر سر اینکه چه کسی بیشتر از شما به آن موضوع اهمیت می‌دهد خواهید داشت. اگر فاصله میان علاقه رقبایتان به آن موضوع و علاقه شما زیاد باشد، چگونه می‌خواهید با آن‌ها رقابت کنید؟

منظور این نیست که شغلتان باید «علاقه» شماره 1 یا کار موردعلاقه‌تان در زندگی باشد (بیشتر ما بیش از یک علاقه در زندگی داریم)، ولی با انتخاب چیزی که به آن اهمیت نمی‌دهید کار خود را غیرممکن نکنید.

اگر موضوعتان را دوست داشته باشید، دیگر استقامت برای شما مسئله‌ای نخواهد بود. اگر موضوعتان را دوست داشته باشید، خلاقیت جریان پیدا خواهد کرد و تأثیرگذاری آسان‌تر خواهد بود.

به گفته هاروارد تورمان :«از خودتان نپرسید دنیا چه چیزی نیاز دارد. از خودتان بپرسید چه چیزی نظر شمارا به خودش جلب می‌کند و بروید و همان را انجام دهید، چون چیزی که دنیا به آن نیاز دارد، مردمی است که به دنبال علایقشان رفته باشند.»

6 – آغاز به کار کردن با انتظارات به‌شدت اشتباه

موفقیت آسان و سریع نخواهد بود.

ساختن یک تجارت موفق، یک مأموریت بسیار عظیم است. احتمالاً وقتی در حال مسافرت به دور دنیا هستید، نمی‌توانید این مأموریت را انجام دهید. اگر یک شغل تمام‌وقت هم داشته باشید که کار شما بسیار بسیار سخت‌تر خواهد شد. اگر برنامه شما چهار ساعت کار در هفته است یا اگر برنامه زمانی شما برای هفته‌ها و ماه‌ها پر است، احتمالاً شکست خواهید خورد.

این‌ها حقایق تلخی هستند که کم پیش می‌آید مردم درباره آن‌ها حرف بزنند. چیزی‌ به اسم موفقیت یک ‌شبه وجود ندارد! برنامه اولیه‌تان احتمالاً باید چندین بار به‌طور کامل بازنویسی شود.

این را از خودتان بپرسید : درصورتی‌که به موفقیت رسیدن این تجارت سال‌ها طول بکشد، بازهم به وجود آوردن آن ارزش خواهد داشت؟ اگر به وجود آوردن یک تجارت، سخت‌تر و پراسترس‌تر از شغل فعلی‌تان باشد چطور؟

با برخی کارآفرینانی که به چیزی نزدیک به آنچه شما می‌خواهید، رسیده‌اند صحبت کنید. از آن‌ها بپرسید واقعاً چه‌کاری باید انجام شود؟ درباره استرس و جدول زمانی و رها کردن کار بپرسید. از آن‌ها بخواهید تلخی‌های کار را از شما پنهان نکنند. با دقت گوش کنید. سپس از خود بپرسید که آیا برای انجام دادن آن کارها آماده هستید یا نه.

7- کلی وقت صرف فکر کردن می‌کنید و به‌اندازه کافی، کار انجام نمی‌دهید

هیچ‌چیز بهتر از این نقل‌قول، این موضوع را به‌طور کامل بیان نمی‌کند:

نبوغ، حاصل 1 درصد الهام گرفتن و 99 درصد کار سخت انجام دادن است. توماس ادیسون

اگر میزان فکر در برابر عمل در شما کمتر از 80% عمل است، باید بیشتر کار انجام دهید.

همان‌طور که «چیس» می‌گوید : «کارآفرین‌ها به دو حالت تقسیم می‌شوند: حالت رییس و حالت کارمند. در یک تجارت یک‌نفره شما باید هر دو حالت باشید.»

8- انجام دادن کارها به تنهایی

هیچ‌کس به‌تنهایی نمی‌تواند در تجارت موفق شود. شما به افرادی نیاز دارید که همراهتان باشند. مشتریان شما، ارائه‌دهندگان خدمات و متصدیان شما همان افراد هستند.

و مهم‌تر از همه شما نیاز به حمایت کارآفرینانی که در مرحله‌ای مشابه مرحله شما هستند و همچنین کارآفرینان باتجربه‌تر دارید.

هر چه با دیگر کارآفرینان بیشتر در ارتباط باشید، تلاش شما عادی‌تر خواهد شد. دیگر احساس سردرگمی یا تنهایی نخواهید کرد و متوجه خواهید شد که افراد با تجربه  نیز با موانعی که شما با آن روبرو می‌شوید، مواجه می‌شوند.

به سراغ یکی دو کارآفرین دیگر بروید و از آن‌ها بخواهید به‌طور هفتگی یکدیگر را ملاقات کنید. چالش‌ها و هدف‌هایتان را باهم در میان بگذارید و هر هفته پیشرفت‌هایتان را مرور کنید. این فرآیند در عین سادگی، بسیار قدرتمند است.

9- ترکیب کردن وبلاگ با تجارت

این جمله را با خود تکرار کنید : وبلاگ، تجارت نیست. وبلاگ، تجارت نیست.

وبلاگ یک زمینه فوق‌العاده برای به اشتراک گذاشتن ایده‌هایتان، در ارتباط بودن با مردم و به دست آوردن مخاطب است. همین موضوع در مورد پادکست، یوتیوب یا هر جای دیگری که می‌توانید به‌رایگان مطلبی را منتشر کنید، صادق است.

به وجود آوردن مطالب رایگان، تجارت نیست. بلکه یک وسیله برای به وجود آوردن اثر است. روی تبدیل این تأثیر به پول اسپانسر و تبلیغات، حساب باز نکنید.

اگر می‌خواهید وبلاگ یا پادکست شما هزینه خود را تأمین کنند، به یک روش مستقیم‌تر برای کسب درآمد نیاز دارید.

10- شما چه چیزی به این لیست اضافه می‌کنید؟

این لیست ما بر اساس چیزهایی که در دنیای کارآفرینی دیده و شنیده میشود است.

لیست شما متفاوت تر است؟

آرزو می‌کنید که چه‌کارهایی را به شکل دیگری انجام داده بودید؟

به نظر شما کارآفرینان تازه‌کار چه اشتباهاتی مرتکب می‌شوند؟

 

درباره : آموزش و اخبار , اشتباهات بزرگ در هنگام شروع یک تجارت ,
امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

برچسب ها : چگونه در شروع کار اقتصادی اشتباه نکنیم , اشتباهات بزرگ در شروع کار , برطرف کردن اشتباهات , ایجاد کار اقتصادی مفید , ucity.ir ,
بازديد : 393
[ سه شنبه 23 دي 1393 ] [ 14:17 ] [ مدیر ]
.: ucity.ir :.

موضوعات
آموزش و اخبار
طالع بینی
سرگرمی
تبادل لينک هوشمند
تبادل لینک هوشمند : برای تبادل لینک ابتدا مارا با عنوان طراحی حرفه ایی فروشگاه اینترنتی , بنر , لوگو , ... وآدرس http://ucity.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

عنوان :
آدرس :
کد : کد امنیتیبارگزاری مجدد
جست و جو

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت محفوظ می باشد

W W W . U C I T Y. I R