close
تبلیغات در اینترنت
خرید هاست

ابزار رایگان وبلاگ

ابزار هدایت به بالای صفحه

راهنمایی کار در شبکه اجتماعی

طراحی حرفه ایی فروشگاه اینترنتی , بنر , لوگو , ...
با بودجه مورد نظر شما
عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی : * کد امنیتیبارگزاری مجدد
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود

پيوندهاي روزانه
کدهاي اختصاصي
کلمات کلیدی
  آموزش تصویری بهینه سازی سایت ,  آموزش سئو تصویری ,  آپدیت پیج رنک گوگل , ارور 404 , افزایش بازدید سایت ,  افزایش بازدید وبلاگ ,   افزایش رتبه سایت , افزایش رتبه سایت در موتورهای جستجو , افزایش سرعت ایندکس ,  افزایش سرعت سایت, افزایش پیج رنک گوگل , افزونه سئو , افزونه سئو برای وردپرس , افزونه سئو جوملا , الکسا اینفوگرافیکاینفوگرافیک سئو  , بازاریابی اینترنتی , بهینه سازی  , تصاویر بهینه سازی جوملا  , بهینه سازی سایت ,  بهینه سازی سایت برای کاربران ,  بهینه سازی قالب , بهینه سازی وب سایت بک لینک , بک لینک رایگان تبادل لینکتبادل لینک سه طرفه , تجارت الکترونیک , دانلود فیلم , بازی های روز دنیا , سئو , دانلود کتاب , سئو سئو سایت مپ ,  فیلم آموزش سئوقالب سئو , قالب سئو شده, قالب وردپرس , نرم افزار سئو , نقشه سایت , پلاگین سئو  , پیج رنک گوگلکلمات کلیدی ,  گوگل وبمستر ,  گوگل پلاس , طراحی سایت  , طراحی فروشگاه  , ارزان قیمت , آموزش  , اخبار , کسب و کار ,  شغل , کار , شهرت  , بزرگترین فروشگاه , اینترنتی , پرداخت آنلاین , نماد اعتماد , ستاد ساماندهی , طالع بینی , پیشواز , ثبت سایت , دامنه رایگان , هاست مجانی , فضا , میزبانی وب ,طراحی سایت،طراحی وب سایت،طراحی وب سایت حرفه ای، طراحی حرفه ای سایت،طراحی حرفه ای،طراحی وب سایت،طراحی سایت،طراحی سایت داینامیک و حرفه ای،طراحی سایت استاتیک وفلش،طراحی سایت برای اشخاص و شرکت ها،طراحی سایت و بهینه سازی سایت،طراحی سایت و سئو، طراحی وب سایت فلش،بهینه سازی سایت، سایت بهینه،seo،خدمات seo،طراحی سایت فروشگاهی،طراحی سایت فروشگاه،فروشگاه اینترنتی،طراحی فروشگاه اینترنتی، فروشگاه الکترونیکی،طراحی فروشگاه الکترونیکی،طراحی شاپ،طراحی صفحات فروشگاه،طراحی سایت در،طراحی سایت با، طراحی سایت برای،طراحی سایت و،اتوماسیون اداری،اتوماسیون دانشگاه،اتوماسیون برای سازمان ها ، طراحی قالب ،آموزش طراحی سایت،جوملا،asp.net،C#.net،دروپال،وردپرس،cmsa، طراحی سایت با زبان برنامه نویسی ، طراحی سایت فول فلش ،طراحی سایت رایگان،طراحی سایت ارزان، طراحی پرتال حرفه ای، طراحی حرفه ای فروشگاه، طراحی حرفه ای وب سایت،طراحی سایت در تهران، طراحی سایت برای تمام استان ها،طراحی سایت و پشتیبانی 24 ساعته، طراحی سایت به صورت کاملا حرفه ای،طراحی سایت مطابق با استانداردهای روز دنیا،طراحی سایت با jav
پشتيباني
طراحی
Ucity.ir
RSS

تماس
09139108342
تبليغات

 يک راهنمايي 3 مرحله اي براي شروع کنندگان بازاريابي در شبکه هاي اجتماعي
شبکه هاي اجتماعي به همان اندازه که در زندگي شخصي ما اهميت يافته اند در زندگي شغلي ما نيز تاثير دارند.
شايد شما يکي از افرادي هستيد که به تازگي بازاريابي در شبکه هاي اجتماعي را شروع کرده ايد،پس این سوال پیش می آید که آیا شما واقعا میدانید که به کدام جنبه های بازاريابي در شبکه اجتماعي نياز داريد و از کداميک از این جنبه ها باید به سادگي بگذريد؟
 
شبکه اجتماعی

 

 
شايد دوست داريد که در همه اين رسانه ها باشيد؟کداميک از آنها بهتر است؟چطور همه ي اين مکالمات را مديريت کنيد؟خب مسلما زماني که اين کار را شروع ميکنيد سوالات مهم و زيادي وجود دارد که ميخواهيد هرچه زودتر جواب آنها را بدانيد.قبل از اينکه کسب و کار خود را انتخاب و راه بيندازيد،راهنمايي 3 مرحله اي که در ادامه ارائه خواهيم کرد قطعا براي شروع بازاريابي در شبکه هاي اجتماعي موثر خواهد بود.
 
1-حداقل محصول قابل عرضه خود که بازخورد مناسب مشتری راه به همراه دارد مشخص کنيد
 
زماني که اولين برنامه ريزي را براي شروع کار در شبکه هاي اجتماعي در نظر ميگيريد و قصد داريد تا آن را عملي سازيد،ممکن است به اين موضوع فکر کنيد که کداميک از اين شبکه ها براي شروع مناسب تر است.يا اينکه بيشتر اوقات بحث مهمتر درباره ي اين است که کداميک از آنها بايد کنار گذاشته شوند.
چيزي که وجود دارد اين است که شما ميتوانيد هرکدام از آنها را انتخاب کنيد يا اصلا از تمام شبکه ها استفاده کنيد.اگرچه ممکن است اين يک اشتباه باشد چراکه همه اين رسانه ها مربوط به هرنوع کسب و کاري نيست بنابراين اگر شما سعي کنيد تا کسب و کار خود را در يکي از اين رسانه ها غالب کنيد احساس خوبي منتقل نخواهد کرد و غير طبيعي به نظر ميرسد.
بازاريابي خود را در شبکه هاي اجتماعي با برنامه ريزي روي حداقل محصولاتي که قرار است ارائه دهيد شروع کنيد.حداقل محصولات قابل عرضه در شبکه هاي اجتماعي که ميتواند بازخورد مناسبي از مشتري دريافت کند در 2 چيز معنا ميشود:با ارزشترين برنامه هاي کاري شما و کم ارزشترين برنامه هاي کاري.اما زماني که وارد شبکه اجتماعي ميشوند نسبت کم ارزش ها خيلي بيشتر ميشود،اما چرا؟
شما به فعال بودن در تمامي برنامه هاي کاري در مدت زمان کسب و کار احتياج داريد و اين به اين معناست که فقط به دنبال گفتگوهاي طولاني نباشيد بلکه به دنبال محتواي باارزش و نظارت با دقت باشيد.
شما کداميک را ترجيح ميدهيد؟اينکه با تعداد بسيار زيادي از افراد با شبکه هاي اجتماعي مختلف در سراسر جهان به صورت پراکنده ارتباط برقرار کنيد يا اينکه ميخواهيد مکالمات با ارزش،بسيار شخصي و مرتبط با تعداد انگشت شماري از گروه خاصي از افراد داشته باشيد؟به نظر خودتان کدام يک از اينها ارزش بيشتري در دراز مدت به کسب و کار شما خواهد داد؟
 
2-سازگاري و همخوانی يک راه حل نيست بلکه يک امر ضروري است
 
زماني که شما حداقل محصولات را براي عرضه مشخص ميکنيد به يک برنامه براي ارسال آن نياز داريد که آسيب پذير و شکننده نباشد.اگر شما نميتوانيد يا مايل نيستيد که پست هاي خود را به خوبي در يک شبکه اجتماعي خاص قرار دهيد پس به هيچ وجه نبايد در آن نقش داشته باشيد و يا حضور پيدا کنيد چراکه امر مهمي است.
چه کسي قرار است اين وظيفه را به عهده بگيرد و از زمان خود به درستي در شبکه اي که انتخاب کرده ايد استفاده کند؟
در اين مورد بيشترين دقت را به خرج دهيد و درباره ي کسي که قرار است مالک اين فضاي مجازي باشد و براي اينکه چگونه و چه چيزي قرار است در پست ها نوشته شود تا محتوای ایجاد شده نه تنها با شبکه اجتماعی و رسانه مورد نظر سازگار باشد بلکه با نام تجاری کسب و کار نیز همخوانی داشته باشد برنامه ریزی کند،به درستي تحقيق کنيد.
درک اين مرحله يکبار ديگر ديدگاهي در حداقل محصولاتي که در رسانه ها ارائه ميدهيد ايجاد ميکند،چراکه اگر نتوانيد يک پست مطلوب در رسانه ها ايجاد کنيد به اين معناست که شما هيچ نقشي در آنها نداريد.
 
3-ريسک پذير باشيد
 
ريسک ها ممکن است که با نوع صنعتي که راه اندازي کرده ايد متناسب باشد.از ترکيب مکالمات و شروع خطرها در پست گذاري در شبکه اجتماعي نترسيد چراکه اينکار آسان تر ازآن چيزي است که در پشت سر به نظر ميرسد.
مطمئن شويد که متن شما قابل اعتماد و متناسب است.گاهي اوقات ريسک کنيد و خودتان را در معرض خطرات قرار دهيد تا چارچوب هاي کسب و کار را محکم تر سازيد.
همچنین مردم دوست دارند که از شفافيت و صحت اطلاعات مطمئن شوند پس در برخی از مطالب ارسالی به مخاطبان خود اجازه دهيد تا ببينند چه چيزي یا چه کسانی در پشت پرده وجود دارد.
 
درباره : آموزش و اخبار , راهنمایی کار در شبکه اجتماعی ,
امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

برچسب ها : بازاریابی , کار , بازاریابی در شبکه اجتماعی , کار در اینتستگرام , instgram work , بازاریابی آنلاین , فروشگاه در شبکه اجتماعی , فروشگاه در اینستگرام , طراحی فروشگاه در شبکه های اجتماعی , ucity.ir ,
بازديد : 365
[ سه شنبه 16 دي 1393 ] [ 14:32 ] [ مدیر ]
.: ucity.ir :.

موضوعات
آموزش و اخبار
طالع بینی
سرگرمی
تبادل لينک هوشمند
تبادل لینک هوشمند : برای تبادل لینک ابتدا مارا با عنوان طراحی حرفه ایی فروشگاه اینترنتی , بنر , لوگو , ... وآدرس http://ucity.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

عنوان :
آدرس :
کد : کد امنیتیبارگزاری مجدد
جست و جو

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت محفوظ می باشد

W W W . U C I T Y. I R