close
تبلیغات در اینترنت
خرید هاست

ابزار رایگان وبلاگ

ابزار هدایت به بالای صفحه

17راز برای نوشتن تیترهای فراگیر

طراحی حرفه ایی فروشگاه اینترنتی , بنر , لوگو , ...
با بودجه مورد نظر شما
عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی : * کد امنیتیبارگزاری مجدد
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود

پيوندهاي روزانه
کدهاي اختصاصي
کلمات کلیدی
  آموزش تصویری بهینه سازی سایت ,  آموزش سئو تصویری ,  آپدیت پیج رنک گوگل , ارور 404 , افزایش بازدید سایت ,  افزایش بازدید وبلاگ ,   افزایش رتبه سایت , افزایش رتبه سایت در موتورهای جستجو , افزایش سرعت ایندکس ,  افزایش سرعت سایت, افزایش پیج رنک گوگل , افزونه سئو , افزونه سئو برای وردپرس , افزونه سئو جوملا , الکسا اینفوگرافیکاینفوگرافیک سئو  , بازاریابی اینترنتی , بهینه سازی  , تصاویر بهینه سازی جوملا  , بهینه سازی سایت ,  بهینه سازی سایت برای کاربران ,  بهینه سازی قالب , بهینه سازی وب سایت بک لینک , بک لینک رایگان تبادل لینکتبادل لینک سه طرفه , تجارت الکترونیک , دانلود فیلم , بازی های روز دنیا , سئو , دانلود کتاب , سئو سئو سایت مپ ,  فیلم آموزش سئوقالب سئو , قالب سئو شده, قالب وردپرس , نرم افزار سئو , نقشه سایت , پلاگین سئو  , پیج رنک گوگلکلمات کلیدی ,  گوگل وبمستر ,  گوگل پلاس , طراحی سایت  , طراحی فروشگاه  , ارزان قیمت , آموزش  , اخبار , کسب و کار ,  شغل , کار , شهرت  , بزرگترین فروشگاه , اینترنتی , پرداخت آنلاین , نماد اعتماد , ستاد ساماندهی , طالع بینی , پیشواز , ثبت سایت , دامنه رایگان , هاست مجانی , فضا , میزبانی وب ,طراحی سایت،طراحی وب سایت،طراحی وب سایت حرفه ای، طراحی حرفه ای سایت،طراحی حرفه ای،طراحی وب سایت،طراحی سایت،طراحی سایت داینامیک و حرفه ای،طراحی سایت استاتیک وفلش،طراحی سایت برای اشخاص و شرکت ها،طراحی سایت و بهینه سازی سایت،طراحی سایت و سئو، طراحی وب سایت فلش،بهینه سازی سایت، سایت بهینه،seo،خدمات seo،طراحی سایت فروشگاهی،طراحی سایت فروشگاه،فروشگاه اینترنتی،طراحی فروشگاه اینترنتی، فروشگاه الکترونیکی،طراحی فروشگاه الکترونیکی،طراحی شاپ،طراحی صفحات فروشگاه،طراحی سایت در،طراحی سایت با، طراحی سایت برای،طراحی سایت و،اتوماسیون اداری،اتوماسیون دانشگاه،اتوماسیون برای سازمان ها ، طراحی قالب ،آموزش طراحی سایت،جوملا،asp.net،C#.net،دروپال،وردپرس،cmsa، طراحی سایت با زبان برنامه نویسی ، طراحی سایت فول فلش ،طراحی سایت رایگان،طراحی سایت ارزان، طراحی پرتال حرفه ای، طراحی حرفه ای فروشگاه، طراحی حرفه ای وب سایت،طراحی سایت در تهران، طراحی سایت برای تمام استان ها،طراحی سایت و پشتیبانی 24 ساعته، طراحی سایت به صورت کاملا حرفه ای،طراحی سایت مطابق با استانداردهای روز دنیا،طراحی سایت با jav
پشتيباني
طراحی
Ucity.ir
RSS

تماس
09139108342
تبليغات

 کلماتی که باید در نوشتن تیتر مقالات بکار ببرید

دوست دارید بدانید چگونه تیتر‌هایی برای مقالات و یا پست‌های وبلاگتان بنویسید که باعث شود آن‌ها به‌سرعت در دنیای اینترنت فراگیر شوند؟

پس اولین قدم شما به‌عنوان یک نویسنده تبلیغاتی حرفه‌ای این است که یاد بگیرید چه واژه‌هایی در ربودن توجه مخاطبانتان مؤثرتر هستند. این هم لیستی از واژه‌هایی که می‌توانید از آن‌ها در عناوین و تیترهای خود استفاده کنید تا توجه بیشتری از جانب خوانندگان خود دریافت کرده و میزان اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی را ارتقاء دهید.

ucity

 

1-راز

این‌یک واقعیت تقریباً ثابت‌شده است که استفاده از واژه‌هایی مانند «راز» ایده‌ی منحصر بودن و رمزآلود بودن را در ذهن خوانندگان پرورش می‌دهد.

مثال : 9 راز نوشتن تیترهای فراگیر

 

ucity.ir



2- جدید

واژه «جدید» هم مانند واژه «راز» قدرت جذب و نگه‌داشتن توجه مخاطبان احتمالی‌تان را دارد.

مثال : کاربردهای شگفت‌انگیز چاپگرهای سه‌بعدی جدید

 

3- حالا

«حالا» به این دلیل جالب است که به‌فوریت اشاره دارد.

مثال : 5 پروژه‌ای که باید همین حالا آغاز کنید.

 

4- حقایق

حقایق تمام چیز‌هایی که در این دنیا وجود دارد برای مردم جالب است. به همین دلیل این واژه میزان همراهی و به اشتراک‌گذاری را افزایش می‌دهد.

مثال : 12 حقیقت شگفت‌انگیز درباره غذاهای مخصوص صبحانه

 

5- باصرفه

نوشتن یک مقاله درباره روش‌های پس‌انداز پول یا معاملات فوق‌العاده با استفاده از واژه «باصرفه» در تیتر می‌تواند جذاب باشد.

مثال : نکته‌های جدید و باصرفه درزمینه زیبایی که نباید از دستشان بدهید.

 

6- اختصاصی

واژه «اختصاصی» به منحصر بودن دلالت دارد. بیشتر مردم‌دوست دارند احساس کنند به اطلاعات مهمی دسترسی دارند که دیگران ندارند.

مثال : نگاهی اختصاصی به XYZ

 
ucity.ir

7-چگونه

ما در دوره‌ای زندگی می‌کنیم که مردم کارهایشان را خودشان انجام می‌دهند و خیلی از خوانندگان به مقالات «چگونه» علاقه‌مند هستند که اطلاعاتی برای تعمیر و ساختن چیزها به آن‌ها می‌دهند. قطعاً استفاده از «چگونه» در تیترهایتان توجهات را به خود جلب می‌کند.

مثال : چگونه با استفاده از پالت‌های چوبی تقریباً همه‌چیز بسازیم

 

8- پیشرفت

واژه «پیشرفت» به دلیل اینکه هیجان و فوریت را انتقال می‌دهد، برای استفاده در تیترهایتان فوق‌العاده است.

مثال : پیشرفت‌های چشمگیر در چاپگر 3 بعدی را دیده‌اید؟

 

ucity

 

9- شما و برای شما

استفاده از واژه «شما» و «برای شما» در تیترها به این دلیل مؤثر است که به اطلاعاتی در مقاله یا پست وبلاگ اشاره دارد که مستقیماً به خواننده مربوط هستند. به‌طور خلاصه، این واژه‌ها اشاره به این دارند که مقاله یا وبلاگ کاملاً برای خواننده قابل‌اجرا است.

مثال : «راهنمای مد زمستانی شما» به این اشاره دارد که لباس و ایده‌های مد مشخصی وجود دارد که مستقیماً به خواننده سود می‌رساند.

 


 

10- شگفت‌انگیز

همه ما می‌خواهیم که شگفت‌زده شویم و وعده اطلاعات جدید، آموزنده و سرگرم‌کننده که احساسات قدرتمندی را برمی‌انگیزد، اغلب خوانندگان را ترغیب می‌کنند که کلیک کنند و بیشتر بخوانند.

مثال : 14 شاهکار شگفت‌انگیز که یک‌روزه آفریده شدند

 

11- این

«این» واژه مناسبی برای استفاده در تیترهاست چون به اطلاعات مخصوص و فوری دلالت دارد.

مثال : آیا این ماشین برای شما مناسب است؟

 

12- کدام – چی – کِی

این‌ها همگی تیترهای خوبی هستند چراکه واژه‌های پرسشی هستند. استفاده از واژه‌های پرسشی در تیترها و عناوین به این دلیل خوب است که اشاره به این دارد که نویسنده پاسخ مهمی برای یک مسئله بااهمیت ارائه خواهد داد.

مثال : چگونه مشخص کنیم کدام ماشین برای شما مناسب است؟

 

13- چرا

این واژه هم مانند دیگر واژه‌های پرسشی به این دلیل مناسب است که وعده یک توضیح مهم را می‌دهد.

مثال : 7 دلیل بزرگ برای اینکه چرا کاستاریکا بهترین مکان برای تعطیلات است.

 

14- شخص

استفاده از واژه «شخص» در تیترها کنجکاوی طبیعی ما درباره دیگران را تحریک می‌کند، مخصوصاً اگر مطلب ما وعده اطلاعاتی درباره چگونه موفق‌تر شدن و زیباتر شدن آن‌ها را بدهد.

مثال : 12 شخص معروفی که اسمشان را نشنیده‌اید

 

15- ویدئو

همان‌طور که خیلی از متخصصان بازاریابی اینترنتی می‌دانند، احتمال اینکه مردم یک ویدئو را تماشا کنند خیلی بیشتر از خواندن یک مقاله در اینترنت است. اگر مقاله شما حاوی یک ویدئوی جالب یا آموزنده هست، خوب است که با قرار دادن واژه «ویدئو» در تیتر درباره آن تبلیغ کنید.

مثال : تنها ویدئوی روحیه‌بخشی که امروز باید ببینید

 

 

16- تکان‌دهنده

این واژه هم مانند واژه «شگفت‌انگیز» اشاره به این دارد که خواندن این پست احساسات قوی را در ما برمی‌انگیزد و اطلاعات جدیدی به ما می‌دهد.

مثال: نگاهی تکان‌دهنده به زندگی یک محتکر

 

17- استفاده از اعداد

مردم عاشق لیست‌ها هستند. استفاده از یک عدد در کنار هر یک از واژه‌هایی که به آن‌ها اشاره شد، می‌تواند یک تیتر قدرتمند بسازد.

مثال : 11 پیشرفت جدید و تکان‌دهنده علمی

واژه‌ها تأثیر قدرتمندی دارند، برخی  بیشتر و برخی کمتر. نوشتن تیترها و عناوین جذاب می‌تواند به شما کمک کند تا مطالبی بنویسید که بیشتر فراگیر شوند و خوانندگان شمارا افزایش دهند.

 

 

 

درباره : 17راز برای نوشتن تیترهای فراگیر ,
امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

برچسب ها : ایجاد پست پر مخاطب , ایجاد پست پرطرفدار , متن و مقاله جذاب , مطالب پربازدید , افزایش بازدید , افزایش مشتری , ucity.ir , ucity ,
بازديد : 340
[ چهارشنبه 01 بهمن 1393 ] [ 14:29 ] [ مدیر ]
ارسال نظر براي اين مطلب

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتیرفرش کد امنیتی
.: ucity.ir :.

موضوعات
آموزش و اخبار
طالع بینی
سرگرمی
تبادل لينک هوشمند
تبادل لینک هوشمند : برای تبادل لینک ابتدا مارا با عنوان طراحی حرفه ایی فروشگاه اینترنتی , بنر , لوگو , ... وآدرس http://ucity.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

عنوان :
آدرس :
کد : کد امنیتیبارگزاری مجدد
جست و جو

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت محفوظ می باشد

W W W . U C I T Y. I R