close
تبلیغات در اینترنت
خرید هاست

ابزار رایگان وبلاگ

ابزار هدایت به بالای صفحه

بازاریابی درون گرا

طراحی حرفه ایی فروشگاه اینترنتی , بنر , لوگو , ...
با بودجه مورد نظر شما
عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی : * کد امنیتیبارگزاری مجدد
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود

پيوندهاي روزانه
کدهاي اختصاصي
کلمات کلیدی
  آموزش تصویری بهینه سازی سایت ,  آموزش سئو تصویری ,  آپدیت پیج رنک گوگل , ارور 404 , افزایش بازدید سایت ,  افزایش بازدید وبلاگ ,   افزایش رتبه سایت , افزایش رتبه سایت در موتورهای جستجو , افزایش سرعت ایندکس ,  افزایش سرعت سایت, افزایش پیج رنک گوگل , افزونه سئو , افزونه سئو برای وردپرس , افزونه سئو جوملا , الکسا اینفوگرافیکاینفوگرافیک سئو  , بازاریابی اینترنتی , بهینه سازی  , تصاویر بهینه سازی جوملا  , بهینه سازی سایت ,  بهینه سازی سایت برای کاربران ,  بهینه سازی قالب , بهینه سازی وب سایت بک لینک , بک لینک رایگان تبادل لینکتبادل لینک سه طرفه , تجارت الکترونیک , دانلود فیلم , بازی های روز دنیا , سئو , دانلود کتاب , سئو سئو سایت مپ ,  فیلم آموزش سئوقالب سئو , قالب سئو شده, قالب وردپرس , نرم افزار سئو , نقشه سایت , پلاگین سئو  , پیج رنک گوگلکلمات کلیدی ,  گوگل وبمستر ,  گوگل پلاس , طراحی سایت  , طراحی فروشگاه  , ارزان قیمت , آموزش  , اخبار , کسب و کار ,  شغل , کار , شهرت  , بزرگترین فروشگاه , اینترنتی , پرداخت آنلاین , نماد اعتماد , ستاد ساماندهی , طالع بینی , پیشواز , ثبت سایت , دامنه رایگان , هاست مجانی , فضا , میزبانی وب ,طراحی سایت،طراحی وب سایت،طراحی وب سایت حرفه ای، طراحی حرفه ای سایت،طراحی حرفه ای،طراحی وب سایت،طراحی سایت،طراحی سایت داینامیک و حرفه ای،طراحی سایت استاتیک وفلش،طراحی سایت برای اشخاص و شرکت ها،طراحی سایت و بهینه سازی سایت،طراحی سایت و سئو، طراحی وب سایت فلش،بهینه سازی سایت، سایت بهینه،seo،خدمات seo،طراحی سایت فروشگاهی،طراحی سایت فروشگاه،فروشگاه اینترنتی،طراحی فروشگاه اینترنتی، فروشگاه الکترونیکی،طراحی فروشگاه الکترونیکی،طراحی شاپ،طراحی صفحات فروشگاه،طراحی سایت در،طراحی سایت با، طراحی سایت برای،طراحی سایت و،اتوماسیون اداری،اتوماسیون دانشگاه،اتوماسیون برای سازمان ها ، طراحی قالب ،آموزش طراحی سایت،جوملا،asp.net،C#.net،دروپال،وردپرس،cmsa، طراحی سایت با زبان برنامه نویسی ، طراحی سایت فول فلش ،طراحی سایت رایگان،طراحی سایت ارزان، طراحی پرتال حرفه ای، طراحی حرفه ای فروشگاه، طراحی حرفه ای وب سایت،طراحی سایت در تهران، طراحی سایت برای تمام استان ها،طراحی سایت و پشتیبانی 24 ساعته، طراحی سایت به صورت کاملا حرفه ای،طراحی سایت مطابق با استانداردهای روز دنیا،طراحی سایت با jav
پشتيباني
طراحی
Ucity.ir
RSS

تماس
09139108342
تبليغات
 

بازاریابی درون گرا

بازاریابی اینترنتی با استفاده از بازاریابی درون گرا

معرفی بازاریابی درون گرا:
به هر روشی برای جلب توجه افراد به جای توجه به خرید آنها بازاریابی درون گرا می گویند.روشی که در این بازاریابی بکار گرفته شده است پیدا کردن مشتری و ارائه مطالب مفید میباشد،بازاریابی درون گرا به شما کمک می کند تا با هزینه ای کمتر مخاطبان بیشتر و پروپا قرص تری را جذب نمائید و توجه خود را روی نیازهای اینگونه مشتریان متمرکز نمایید.تفاوت بازاریابی درون گرا و برون گرا (سنتی) در این است که هدفش جذب علاقه مندان به محصولات و خدمات شما می باشد .

چرا از بازاریابی اینترنتی به صورت درون گرا استفاده میکنیم؟

از دلایل استفاده از بازاریابی درون گرا به صورت اینترنتی میتوان آمار و ارقام بدست آمده از تعداد کاربران اینترنت را معرفی کرد،برای مثال 8 درصد کاربران اینترنت براي جستجو در زمینه محصول از اینترنت استفاده می کنند و همچنین 3 میلیارد جستجو ماهیانه از طریق گوگل انجام می شود.

دلیل بعدی پرداخت  هزینه کمتر  میباشد،از آنجایی که بازاریابی سنتی یعنی خرج کردن پول برای خرید تبلیغات، خرید لیست ایمیل و… در مقابل بازاریابی درون گرا یعنی تولید محتوا و صحبتدرباره ی محتوای تولید شده میباشد،بنابراین برای اینکار شما نیازی به پرداخت هزینه های سنگین و کمرشکن ندارید،تنها با راه اندازی یک وبلاگ یا عضویت در فیسبوک میتوانید هزاران مشتری را به راحتی جذب نمایید.

دلیل سوم  ارتباط بهتر با مشتری مورد نظر است ،در بازاریابی سنتی که با ایمیل های اسپم شده و مزاحم همراه است و شرکت نمی داند که محصولاتش مورد نیاز چه فرقه ای از افراد است نمی توان با مشتریان به راحتی ارتباط برقرار کرد ونیاز آنها را به راحتی برطرف کرد در حالی که در بازاریابی درون گرا این خود شما هستید که افراد را انتخاب میکنید و مطلب مورد نیاز آنها را ارائه میدهید در نتیجه افراد انتخابی شما  به مطالب علاقه مند شده و با پیگیری آنها به محصولات شما علاقه مند خواهند شد.

دلیل آخر اینکه این نوع بازاریابی یک سرمایه گذاری تلقی میشود، اگر شما از روش های تبلیغات کلیکی برای افزایش رتبه در گوگل و فروش محصولات خود استفاده میکنید باید بدانید که روزی هزینه ی شما تمام میشود و باید مبلغی دیگر برای تبلیغات بپردازید اما در بازاریابی درون گرا با ایجاد محتوای مناسب و با کیفیت تا زمانی که رقیب پیدا نکنید در صدر رتبه های گوگل خواهید بود.

 در بازاریابی اینترنتی درون گرا که یافتن شرکت  توسط مشتریان در بستر اینترنت اتفاق می افتد،شرکت هزینه ای برای پیدا شدن توسط مشتریان نمیپردازد،ولی در عوض برای انتخاب شدن و پیدا شدن توسط کاربر باید از روش ها و ابزارهایی کمک بگیرند،این ابزار و ارکان عبارتند از:

وب سایت،وبلاگ نویسی،رسانه های اجتماعی و سئو

 

ایجاد یک وب سایت با شرایطزیر:

1-دسترسی و لینک شدن صفحات به یکدیگر ساده باشد.
2-قابل فهم و خوانده شدن توسط موتورهای جستجو باشد.

3-دسترسی به صفحات سایت ساده و آسان صورت گیرد.

4- ظاهر حرفه ای داشته باشد.

5-به روز رسانی آن آسان باشد.
6-داراي نسخه موبایل باشد.

“ایجاد یک وب سایت کارا و موثر مرکز فعالیت بازاریابی اینترنتی و یافتن مشتري بالقوه براي شما می باشد”

 وبلاگ نویسی:
1-نوشتن مقالات جالب و جذب کننده در وبلاگ
2-با وبلاگ نویسی صفحات موجود در گوگل افزایش یافته  در نتیجه شانس شما برای پیدا شدن افزایش می یابد.

 رسانه هاي اجتماعی:
1-مطالب وبلاگ خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذاری

2-برای سایر مطالب موجود در شبکه ها کامنت بگذارید و در اظهار نظرها شرکت کنید

 بهینه سازي موتورهاي جستجو(سئو):
تعریف سئو: تغییر یک سري عوامل خارجی و داخلی مربوط به وب سایت به نحوي که باعث ارتقا رتبه آن در موتورهاي جستجو گردد.
1-وب سایت خود را براساس کلمات کلیدی بهینه سازی نمایید
2-با کلمات کلیدی مناسب و محتوای مفید لینک دهی به سایت را افزایش دهید.

 

 

مراحل انجام بازاریابی اینترنتی درون گرا:

 بازدید کنندگان از وب سایت را به مشتري بالقوه تبدیل نمایید
پیشنهادات ویژه و درخواست هاي انجام فعالیت ارائه و ایجاد نمایید تا مشتریان بالقوه در تمام سطوح بیابید
مثال پیشنهادات ویژه : ارائه تخفیف ، امکان دانلود نسخه آزمایشی نرم افزار ، دانلود کتاب الکترونیکی و …
صفحاتی برای جذب مشتری ایجاد کنید  و پیشنهادات ویژه را در آن توضیح دهید و فرمی براي جمع آوري اطلاعات از بازدید کنندگان در آن قرار دهید.
با تکمیل فرم ، بازدید کننده که اکنون به مشتري بالقوه(جذب شده) تبدیل شده است امکان دسترسی به پیشنهاد ویژه را خواهد داشت.
درخواست هاي انجام فعالیت را در سرتاسر وب سایت قرار دهید تا مشتریان بالقوه بیشتري بیابید.

مشتري بالقوه را به مشتري بالفعل تبدیل نمایید


اطمینان حاصل کنید که می دانید مشتریان بالقوه چه صفحاتی را از وب سایت بازدید می نمایند و چه موقع به وب سایت باز می گردند.
مشتریان بالقوه بر اساس فرم هایی که پر می کنند یا اطلاعاتی که شما از آن ها جمع آوري می نماییدبه لیست ها به صورت طبقه بندي شده اضافه می گردند و این امکان فراهم می گردد تا در آینده پیغام هاي مرتبط به آن ها ارسال گردد.
فعالیت هایی انجام دهید تا باعث افزایش سطح آگاهی مشتریان بالقوه گردد و آن ها را هر چه بیشتربراي تبدیل شدن به مشتریان بالفعل(خریدار) آماده نمایید.
از بازاریابی ایمیلی استفاده نمایید و پیغام هایی را در بازه هاي زمانی مشخص به مشتریان بالقوه براساس طبقه بندي صورت گرفته ارسال نمایید.
از نرم افزارهاي مدیریت ارتباط با مشتري(CRM) استفاده کنید.
و در آخر همه چیز را اندازه گیري کنید.این همه چیز شامل موارد زیر میباشد:
تعداد تبدیل بازدید کنندگان از وب سایت به مشتریان بالقوه.
تعداد تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان بالفعل.
هزینه به ازاي تبدیل هر بازدید کننده از وب سایت به مشتري بالقوه.
هزینه به ازاي تبدیل بازدید کننده از وب سایت یا مشتري بالقوه به مشتري بالفعل.

درباره : بازاریابی درون گرا ,
امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

برچسب ها : بازاریابی , درون گرا , هزینه کمتر , سرمایه گذاری , بهینه سازی , بازاریابی ربایشی , اینترنتی ,
بازديد : 684
[ دوشنبه 17 آذر 1393 ] [ 14:18 ] [ مدیر ]
ارسال نظر براي اين مطلب
اين نظر توسط از استارت آپ تا موفقیت در تاريخ 1395/9/24 و 2:09 دقيقه ارسال شده است

درود بر شما
ممنونم بابت مقاله ارزشمند شما.
کتاب آموزش گام به گام بازاریابی ربایشی بنده از لینک زیر به رایگان قابل دانلود است:
https://artacloud.com/step-by-step-inbound-marketing
با تشکر


نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتیرفرش کد امنیتی
.: ucity.ir :.

موضوعات
آموزش و اخبار
طالع بینی
سرگرمی
تبادل لينک هوشمند
تبادل لینک هوشمند : برای تبادل لینک ابتدا مارا با عنوان طراحی حرفه ایی فروشگاه اینترنتی , بنر , لوگو , ... وآدرس http://ucity.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

عنوان :
آدرس :
کد : کد امنیتیبارگزاری مجدد
جست و جو

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت محفوظ می باشد

W W W . U C I T Y. I R